Monday

surat utk bakal suami ^.^

I don't know anything about you. I don't know where are you right now. What are you doing? How are you doing? I hope everything is fine dear. HAHA. I want to look for you tapi malu. Mungkin ade certain org kate saya ni kelihatan moden tapi conventional minded. Pemikiran mengalahkan orang kampung but if this is the right way, then just biarkan je ape yang diorang nak cakap pasal saye. Sebab saya tau, saya buat perkare yang betul.

Once in a while, jealous tengok member2 yang dah ade 'payung'. Pergi mane2 ade bodyguard tak bertauliah teman. Tp xpe, saye pergi mane2 sorang2, i become independent kan? Ala2 miss independent gitu. Kirenye saye tak de lah menyusahkan kamu nanti. Tapi, saye takut nak bawa kereta. HAHA. So, harap kamu boleh ajar saya nanti. Actually dah lame ade lesen tapi lame tak drive, jadi kekok plak bile nak drive. Oklah tu kan? Bukan saye mintak kamu jadi driver saye pun? Tak mampu nak bayar hutang, ade niat nak pasang sorang driver. Memang kopak lah I. HAHA.

Just so you know, saye kuat makan ok? So kalau malam2 tibe i'm craving for chicken chop ke, mee bandung ke, DCB ke (oopssssssss..), jangan buat muke pelik tau. Saye x berape nak amalkan 'makan malam sebelum pukul 7ptg' sebab tu semua mengarut je pada saye. HAHA. Padahal tu fakta. But i really can't help myself when i am hungry. 

Saye x rajin kemas ruang tamu. HAHA. Sebab ape? Dusts make me sneeze. Many times. Hidung akan jadi merah and at the end I choose to sleep. Nanti kalau asyik dok gosok2 hidung, kalau tak kene carenye, hidungku bisa kemek (cakap macam selama ni hidung aku mancung pulak kan). So, saye mintak tolong kt kamu, kamu rajin2lah kemas living room. Dapur biar saye yg kemas. Bilik? Kemas same2. Adil x? HAHA

p/s : merapu di pagi hari, enjoy bace, hopefully ^.^

5 comments:

  1. izza aku nk join jgk larr hntr surat kt lai aku.. hak3

    ReplyDelete
  2. jiwang2 x baik utk seorang komander...haha

    ReplyDelete
  3. eleh..jiwang ke?..mane ade, biase je kot :p

    ReplyDelete
  4. ahahaa. nak tulis jugak kat bakal suami i~~~ *wink2*

    ReplyDelete